دانلودستان

دانلودستان
آریان دانلود , دانلود نرم افزار , بازی , فیلم , موبایل

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 6760
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Ehsan%20Shamaeizadeh%20 %20Eynake%20Aftabi دانلود آهنگ جدید احسان شماعی زاده با نام عینک آفتابی

دانلود آهنگ جدید احسان شماعی زاده با نام عینک آفتابی با بالا ترین کیفیت


ترانه و آهنگ : احسان شماعی زاده ، تنظیم : محسن افراسیابی


این آهنگ تیتراژ برنامه عینک آفتابی می باشد.

 

 

متن آهنگ جدید احسان شماعی زاده با نام عینک آفتابی :

مثل یه عینک آفتابی روی چشمای من جا داری

آخه تو با اون نگاهت همیشه یه حس زیبا داری

پا به پای تو میام آه دلم و به دل تو می بندم

حالا که زندگی شیرینه منم کنار تو می خندم

منو با یه حس تازه سمت زندگی رها کن

بیا اسمم و دوباره مثل عاشقا صدا کن

واسه من دیدن لبخند تو به دنیا میارزه

آخه وقتی که می خندی پشت غصه ها می لرزه

منو با یه حس تازه سمت زندگی رها کن

بیا اسمم و دوباره مثل عاشقا صدا کن

واسه من دیدن لبخند تو به دنیا میارزه

آخه وقتی که می خندی پشت غصه ها می لرزه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان شماعی زاده با نام عینک آفتابی

♫♫♫♫♫♫

مثل یه عینک آفتابی روی چشمای من جا داری

آخه تو با اون نگاهت همیشه یه حس زیبا داری

پا به پای تو میام آه دلم و به دل تو می بندم

حالا که زندگی شیرینه منم کنار تو می خندم

منو با یه حس تازه سمت زندگی رها کن

بیا اسمم و دوباره مثل عاشقا صدا کن

واسه من دیدن لبخند تو به دنیا میارزه

آخه وقتی که می خندی پشت غصه ها می لرزه

منو با یه حس تازه سمت زندگی رها کن

بیا اسمم و دوباره مثل عاشقا صدا کن

واسه من دیدن لبخند تو به دنیا میارزه

آخه وقتی که می خندی پشت غصه ها می لرزه

MP3 – 320

Ehsan Shamaeizadeh – Eynake Aftabi

MP3 – 128

Ehsan Shamaeizadeh – Eynake Aftabi

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :